آرامش
آرامش

آرامش

خرابکاری

اصولا زیاد خرابکاری میکنم

گاهی با حرفام گاهی با کارام

بعدشم غصه میخورم

امروز اما

مثل دخترای خوب صبح پا شدم رفتم دوش گرفتم

بعد اومدم صبحانه بخورم گفتم برنجم بشورم واسه ظهر کارم کم باشه

وقت اب ریختن تو دیگ برنج اندازه اب برنج اب کشی اب ریختم توش

اون وقت ظهر دیر رسیدم و نه تنها برنجم رو ابکش نکردم بلکه کته بسیار شفته ای هم پختم

اومدم برم تو مطبخ کباب آماده کنم در مطبخ گیر کرد به سینی گندم نیم کیلو گندم ریخت رو سر و صورتم 

منظرش قشنگ بودا اما وقت جمع کردنش بخودم فحش میدادم

به سومی نرسه امروز صلوات

من برم کلاس دیگه

i set fire to the rain

وقتی تصمیمت رو میگیری  نشونه میبینی

البته بگم من تو راه اشتباهم نشونه زیاد دیدم

اما حسم کلا مثبته 

همه چیز بوی خوب میده

بوی نو شدن بوی آغاز

************************************

خیلی خوبه وقتی سرما خوردی گوشه اتاق کنار شوفاژ  داری درس میخونی یکی اصرار کنه که بری بیرون

و بگه میخوام خوب شی

دماغی که تا قبلش فر فر میکرد با خوردن باد خنک تو صورتت خیلی راحت و خوب کار کنه انگار نه انگار سرما داری

***************************************

دارم ادل گوش  میدم میپرسه چیکار میکنی و براش ادل میفرستم شروع میکنه خوندن

درک من ززیاد سخت نیست اما جز اشتراکات تمام کسانی که درکم میکنند اینه که زبانشون خوبه

حتی بهترین دوستم پا به پای من لیریکس اهنگا رو از نت در میاورد و حفظ میکرد با وجود اینکه از یادگیری زبان خوشش نمیامد و واسه همین شد بهترین دوست

*************************************

من تو زندگیم یه آقای یار دارم که خیلی ماهه

وقتی جدا جدا میریم خرید لباسامون ست میشه با هم بدون گفت و گو

بعد ذوق میکنیم و عکس میگیریم

بعد مامانم  چشم غره میره و میخنده   میگه ای ای ای لباساتونم ست!!

****************************************

درس و کار و زندگی رو تعطیل کردیم رفتیم آزمایش و کلاس

و اون روز روزی بود که ما خیلی به هم نزدیک تر شدیم

چقدر افتخار کردم ازینکه آقای یار یارمه

****************************************

میگن سن ازدواج تو قشر تحصیلکرده بالا رفته

رفتیم آقای کارشناس اسممون رو بنویسه تو دفترش

پرسید عروس چند سالته؟گفتم 25 گفت مدرک؟گفتم کارشناسی ارشد

نوشت کارشناسی

اعراض کردم آقا کارشناس ارشدمااااااااا

گفت نه تو نمیدونی از نظر علوم پزشکی 25 ساله کارشناسی باید باشه

کلی خندیدیم به آقای یار گفتم ببین بعد تو اصرار داری دکترا بگیرم

******************************************

واکسن کزاز دیفتیری یاد آورش 10 سال یک باره  اولین بارشم اول دبیرستان تو مدارس به دخترا تزریق میششه

جای تاسف داشت واسم که از 30 زوجی که اون روز با ما تو کلاس بودن شاید 5تا عروس اونجا بهشون واکسن تزریق شد میدونید چرا؟

چون اکثرشون  15 ساله بودن

اونجا کاملا مشهود بود  خیلی ازون دخترای کم سن توانایی مدیریت بحران ندارند 

اونجا من با وجود اینکه کلی اطلاعات داشتم و تو دانشگاهم تنطیم خانواده پاس کرده بودم  کلی گوش دادم و خیلیا بازی گوشی میکردن

***********************************************

خیلی وقت بود اینا رو میخواستم بنویسم اما میترسیدم از اعلامش

چون راهش پر از فراز و نشیب بود

یک روز فکر میکردم خوبه که اقای یار هست یک روز دوست نداشتم باشه

اما خیلی وقته  دلم میخواد باشه

واسه این اومدم گفتمش


دکتری

من قول دادم امسال دکتری قبول شم

اما یه اتفاقی افتاده

اونم اینه که من چند وقت قبل یه اطلاعیه از سازمان سنجش دیدم و بروی خودم نیاوردم

اما یهو خیلی پررنگ شد واسم مجددا رفتم و اگهی رو پیدا کردم

میدونید من گرایشم حقوق خصوصیه یعنی ارشد 32 واحد روی موضوعات حقوق مدنی،حقوق تجارت،متون فقه خصوصی . ایین دادرسی مدنی درس خوندم

و علاقم هم به این موضوعاته

حالا تو آگهی من باید بین الملل که از ترم 5 کارشناسی نخوندم و حقوق اساسی که از ترم 2 نخوندم . جزا که کلا عوض شده با آنچه کارشناسی داشتیم رو در حد کارشناس ارشد بخونم

مگه میشه؟مگه داریم؟

پس تجارت چی؟

حالم بده و کمک میخوام


گاهی

گاهی یه طوفان میاد

یه گرد باد وحشتناک

که به هم میریزی

خب حق داری

بنده ای و ضعیف

خدا اما انقدر مهربون و بزرگه که سریع بغلت میکنه

که غر نزنی

اشک نریزی

انقدر تو بغلش گرم و خوبه که دلت نمیخواد جدا شی

خدایا سپاسگزارم

واسه ادمهای خوب سر راهم

واسه پیشنهادات خوب و درست

خدایا عاشقتم


فرمون دستمه

قبلا هم بم گفته بود ببین فرمون باید دست تو باشه

نمیدونم کجای راه خسته شدم فرمون و ول کردم 

با هم که صحبت کردیم ایرادای کارم رو فهمیدم

کوتاه نیومدم

حتی بدترین حالت رو تصور کردم

همه ازم حمایت کردن

الان دارم کیف میکنم  فرمون دستمه

و همه حامی اند

***

بیشتر ازین نمیتونم توضیح بدم

همینقدر بگم حالم خوبه شکر خدا

خدا غر غر های من رو دوست داره

همچین شروع میکنم به غر غر قلقلکم میده

***