آرامش
آرامش

آرامش

اداره

من از ۱۶ سالگی کار میکردم 

وقتی حقوق خوندم و وکالت قبول نشدم دلم میخواست لااقل مشاور حقوقی یه سازمان باشم تا کارم تخصصی باشه

اما حالا یه کارمندم

اوایل فکر میکردم اصلا این کار ربطی به رشته حقوق نداره یه دیپلمه که با کامپیوتر بلد باشه کار کنه هم از پسش بر میاد 

راستش یکم سرخورده شده بودم

تا اینکه کاینات دست بکار شدن بهم خلافش رو اثبات کنند

دیدم چطور همکارام از یه بخش از کار که ما درسش رو خوندیم عاجزن و مدیر باوجود سابقه کمم بهم اعتماد کرد و اون کارو بهم سپرد

همکارای من همشون کارشناس ارشد فقه و حقوق دارن اما کارشناسیشون غیر مرتبط بوده

خب اون درسای کارشناسی هرگز تو ارشد تکرار نمیشه من نمیدونم چرا مردم فکر میکنن تو ارشد درس یاد میگیرن

مورد بعدی حقوقم بود که بشدت ترغیب شدم دکتری بگیرم

حقوق من بدون سابقه کار با حقوق یه همکار لیسانسمون با ۱۰ سال سابقه کار یکی بود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.