آرامش
آرامش

آرامش

هانی بدون وقت

خانومه ازم پرسید وبلاگ داری 

تو چشماش نگاه کردم گفتم نه

گفت من چیزایی ازت میدونم که بگم تعجب میکنی

خب میدونید دیگه چرا میپرسید

انقدر سوال پرسید که من که از 6-7 سالگی نماز میخونم وبا خدا دوستم وضو گرفتن یادم رفت

گفت تقدم با دست راسته یا چپ؟

یاد حاجیه افتادم که ازش پرسیدن شبا ریشت رو پتو میذاری یا زیر پتو؟و دیگه نتونست بخوابه

من هم با این سوال وضو گرفتن یادم رفت خانومه اما مهربون بود گفت اصلا به من نگاه نکن یک دور واسه خودت الکی وضو بگیر جواب بده

دو دور واسه خودم وضو گرفتم تا یادم امد

مجبور شدم ناخن هامم کوتاه کنم که بم گیر نده خانومه

حالا باید ناخن مصنوعی بذارم

-----------------------------------------------------------------------------

اقای داماد بسیار سخاوتمندانه برا عروسش خرید میکنه و خدارو شکر حال دل جفتمون خوبه

اومدم صرفا خبر بدم که خوبم اما وقت ندارم

روند کاهش وزن انقدر بوده که خیاط کلی فحشم داد چون از روز پرو تا حاضر شدن سایزم کم شد و مجبور شد کلی لباس رو تنگ کنه