آرامش
آرامش

آرامش

مدیریت ساختمان

یادتونه که ساختمون چقدر بد بود وضعش بعد ار تذکر من اروم شد اوضاع ساختمان ما اما از قبل از عید که نظافت شد دیگه رنگ تمیزی ندیده بخودش

قبض برق مشترک اومده کسی پرداخت نکرده اومدن قطعش کنن

همسایه روبرویی گفت من پشت شمام اگر کارمندی و میگی وقت نداری برا کارها اما بیا و مدیر ساختمان شو

خلاصه من به اسم همسرم یه برگه زدم که پول قبض و شارژ رو بیارید بوید واحد ما

امروز یه نامه روش زدن بی نام که اینجوری کع مدیر انتخاب نمیکنند باید نظر همه باشه

من نامه زدم من مدیر نیستم ساختمان کثیف بود و قبض برق موعدش گذشت گفتم پولها رو جمع کنم تا بعد سر فرصت مدیر انتخاب کنیم خوسحال میشدم اسم شریف شما همسایه عزیزم بدونم

مردم چه دیوانه اند دکتر شهبازی واقعا راست میگفت 

فکر کرده مثلا مدیریت ساختمون چیه؟

حالا اسم هم ننوسته عنصر ناراضی ۶ واحد موافقن ۲ واحد کلا ساز مخالف

نظر شما چیه؟

نظرات 1 + ارسال نظر
آنا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 21:56 http://aamiin.blogsky.com

اوه عجب دردسری شده است ساختمان شما.

در حال بهبوده اوضاع

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.