آرامش
آرامش

آرامش

ازدواج.همکار

روزق که واسم اومدن خاستگاری مامان گفت ببین تو میدی سرکار حتما گزینه های بهتری پیدا میشه ها

خندیدم 

امروز یک هفته است که رفتم سر کار 

امروز همکارم گفت هانی احساس میکنم فلان همکار یکم زیادی از وقتی تو اومدی میاد واحد ما و سر صحبت وا میکنه و وقتی کنار من می ایسته به تو نگاه میکنه گمانم نمیدونه متاهلی

کلی خندیدیم و قرار شد وقتی اقای همکار اومد او از شوهرم بپرسه و به همکار بفهمونیم قضیه رو

و دقیقا حس زنانه ما درست بود و همکار مجرد قصد خیر داشت

قدیما مامان دوستم تعریف میکرد بعد از ازدواجش خاستگار داشته ما باورمون نمیشد اما گویا ادم ازدواج میکنه تازه مقبول میشه

اما من به همسرجان وابسته شدم یه تار موش رو هم به صدتا همکار نمیدم گفته باشم

نظرات 2 + ارسال نظر
باران جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 13:29 http://the-seventh-sky.blogfa.com

سلام بانو...
خدا به زندگی مشترکتون عزت و برکت بده ...
به سفارش آنا ... میخوام در مورد مشکلی که برام پیش اومده با شما مشورت کنم که گزینه های پیش روم مشخص باشه ...

میتونید کمکم کنید؟

بفرمایید کمکی از دستم بربیاد در خدمتم

... سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 00:22

...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.