آرامش
آرامش

آرامش

خوشتیپی

دیروز دوستم بم میج داده هانی میشه رمز موفقیتت رو بگی؟خیلی خوش تیپ شدی چزوری انقدر لاغر شدی؟

حدس میزنید جواب چی بوده؟

در مود لودگی بودم و نوشتم  شوهر!

دوستمم نامردی نکرد گفت شوهر ندیده بدجنس اونو که ندارم

گفتم من اروبیک و بدنسازی کار کردم سالم خوردم شکر و شیرینی جات حذف 

خیلی خوب بود

وقتی رسیدم به 69 کیلو انگار بهم عنر دوباره دادن

فکر کنم نزدبک به 10 سال بود ارزوم بو  دهگان وزنم 7 نباشه دیگه

و وقتی شد 69.800 من انرژی گرفتم

الان که خیلی کمترم شدم

بدنم رو مود کاهش وزنه

بسیار سالم ترم شدم

کل زمستان گذشته من از کمربند طبی استفاده میکردم و امسال اکثرا کفش پاشنه بلند پام بوده و راحت بودم بدون کمر درد

اگر بدونید از وقتی سایزم کم شده چقدر لباس خریدم

فروشگاهی نبوده تو اف باشه برم توش و دست خالی بیام بیرون

جالبه مصادف شد با نامزدی و این حرفا دیگه کامل برا اقای یار نهادینه شده که من لباس دوست دارم 

تمام شلوارهام برام 2سایز بزرگن

پالتو و مانتو های سابق به تنم زار میزنند

سایزم 40 شده اما شلوار رو به دلایل فنی باید بزرگتر بردارم و کمرش رو تنگ کنم

دیگه انقدر خوب شدم که مامان خانوم که اصلا تو کار تشویق نبوده امروز برام یه تونیک تنگ خریده و وقتی با ساپورت پوشیدم گفتن افرین چیدر خوش تیپ شدی

درس که نخوندم واسه دکترای امسال انا خوشتیپ شدم 

گمانم ارزش داشت...

پاورقی* وقتی درس میخونم میخورم و چاق میشم وقت درس اگر تو استراحت ها نخورم کلافه میشم

واسه این دکتر نشدم تما خوش تیپ شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.