آرامش
آرامش

آرامش

خوشبختی

خوشبختی همین چند خطه

 رفا

تم تو وبلاگی که خواننده پر و پا قرصشم  اهنگ اناستازیا رو برا دانلود گذاشته بودن

من کیف کردم من رو برد ب زمانی که کلاس 4 ابتدایی بودم خاله کوچیکم کارمند صدا و سیما بود و هر هفته وقتی به خونه پدری میامد برای من کارتون میاورد

یکی از بهترین کارتونهای اون موقع اناستازیا بود با اانگ فوق العادش

اون زمان که زبانم خ زبانم خوب نبود اما بعدش تو راهنمایی دوست دورگه هندیم برام ترجمه اش کرد و حفظ کرده بودیمش

ن

حالا باد تمام اون خاطرات افتادم

خوشبختی این روزها که سعی میکنم لذت ببرم بیشتر لبخند میزنه و ازمایشم میکنه

میدونم ادمها اخلاقای بد و خوب دارن این روزا سعی میکنم همه رو خوب ببینم و کیف کنم

روزی چند بار باید به اقای یار بگم انرژی مثبت به کاینات بده خبلی ازین ادما است که میگن من میدونستم...

زود خسته میشه

خیلی باید پرانرژی باشم کنارش که از راهش برنگرده

برنامه ریزیش ضعیفه اما تکیه گاه خوبیه

میذاره با خیال جمع بهش تکیه کنی اما براش اوضاع رو مرتب کنی

این روزهای من و یار مثل او پرنده و اسب ابی ان که کنار همن وبه هم نیاز دارن وخوبن با هم

البته نه که به هم نیاز داشنه باشیم اما خوب واقعا خوبه که دارمش

به سختی هاش می ارزع


نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 12:01

چه حس خوبی که بتونی بهش تکیه کنی.

بله واقعا خوبه خدا رو شکر میکنم بابتش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.