آرامش
آرامش

آرامش

سوپ ساز

یه تبلیغ جدید هست شایدم من جدید دیدم 


دستگاه سوپ ساز...

من همیشه وقتی سرحالم غذا درست میکنم اگر حالم از نظر روحی خیلی بدم باشه نون و کیک میپزم

اما سوپ و ابداع مزه های جدید باید از سر ذوق باشه وقتی مریضم فقط ترجیح میدم سوپم میکس بشه  تا نبینم چی میخورم

حالا این دستگاه سوپ ساز همون کارو میکنه

مواد رو میریزی توش و یه سوپ بهت تحویل میده

زیاد نپسندیدمش

شما نظرتون چیه؟

خیلی وقت نمیکنم بنویسم

تو ذهنم کلی مینویسم اما اینجا نه

همسر مشغول درس و مشقاشه من دنبال مقدمات کار زیاد بیرون میریم و خاطره میسازیم مزه های جدید رو گره میزنیم له خاطراتمون

از امروز دوباره میرم باشگاه

تا وقتی این شهر  هستم تصمیم گرفتم صبح ها برم  باشگاه امروزم اولین روز بود

اما از مربی زیاد خوشم نیامد

مربی عصرمون یه خانومه  مانکن با موهای بلوند و یه لبخنده قشنگ بود

که مهربون بود از تو اینه حواسش به من بود

نمیدونم تحصیلاتش چقدر بود اما تمرینها رو خوب انالیز میکرد و وقتی ازش سوالی میپرسیدم جواب درست میداد

با این مربی جان زیاد ارتباط نگرفتم


هنوز طلبیده نشدیم که بریم مشهد میشه ک بشه؟




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.