آرامش
آرامش

آرامش

کار اونه که خدا درست کنه

سلام

خیلی وقته نبودم

خیلی حرف دارم بگم

اما وقت ندارم

تو یه روز خوب خدا من و آقای خاستگار ما شدیم بله گفتیم و قول دادیم بع هم متعهد باشیم و نذاریم تو دلمون غم بشینه

روز جشنمون خدا 4فصل سال رو واسمون فرستاد صبح هوای متبوع بهاری بعد تابستون گرم بعد بارندگی و بعد برف و تگرگ وقتی من غصه میخوردم همه بهم یاد آوری میکردن عزیزم اینا برکت هستن و راست میگفتن

یک زمانی مشاوره الدوله عزیزم واسم یه کلیپ فرستاده بود که ازش انرژی گرفتم و توکل کردم و گفتم کار اونه که خدا درست کنه سلطان محمود خره کیه

دیگه شده بود تکه کلامم

و واقعا کارم درست شد

اقای یار که میره و میاد میگه قدم من سبک بوده 


خدا رو شکر

نظرات 1 + ارسال نظر
آبینه دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 20:37 http://minoo1382.blogfa.com

مبارکه بانوهزارتا

سلامت باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.