آرامش
آرامش

آرامش

فال

کا یه زمانی معتاد بودم به مجله موفیقیت و فال هاش

یه روزی مامان یه جیغ بنفش کشید خسته شدم از دست مجلله های تو

خلاصه یسریشون رو سپردیم بازیافت کاغذ

یک سری رو بردیم مطب دوستان

اما از قدیم هم فالهاش فال بودا

ماه قبل مامان اومد خونه و گفت فال موفقیت رو خوندی؟

گفتم نه دیگه نمیخرم  گفت من تو اداره خوندم فردا واست عکس میگیرم 

تو نت سرچ کردیم و فال رو خوندیم و کلی کیفور شدیم از فال

این ما یعنی دقیقا دیشب از باشگاه که اومدم بیرون تو جیبم 5تومن پول داشتم (کیف نمیبرم باشگاه) پیاده میرم و در نهایتم بابا و یا هرکسی در مسیر خانه ما باشه من رو میرسونه پس نیاز به پول نداشتم رفتم و موفقیت خریدم گمانم اخرین بار 2000 تومان خریده بودم اما شد2500 

بگذریم یعنی فال من و آقای یار بسی جالب بود و من رو به فکر فرو برد چندتا آذر و خرداد ماهی دیگه مسآله ای مشابه ما دارند؟؟؟؟

برید سرچ کنید فالتون رو بخونید 

جالبه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.