آرامش
آرامش

آرامش

روش حل اختلاف مهین خانوم و شهین خانوم یا منطقی؟

رو یه سری  مسایل اختلاف نظر زیادی پیدا کردیم

جوری که به پیشنهاد من و همکاری اوشون رفتیم پیش مشاور

مشاور هنوز که راهکاری نداده فقط گفته 1ماه باید بیایید دست کم تا بگم چی به چیه

شنبه با ناراحتی و قهر بعد از مشاوره من رو رسوند خونه و بعدش یکم مسج دادیم

شاخ و شونه کشید و شرط گذاشت

نمیدونم مشاوره تو جلسه تنهاییش یادش داد یا خودش ابتکار بخرج داد

خلاصه من گفتم شرط رو  قبول دارم همش مالی بود 

اما مرد بداخلاق رو نه

اوشونم گفت تا از تصمیمت مطمئن نشم همینم

من مسج ندادم زنگم نزدم و امروز چهراشنبه است او هم خبری ازم نگرفت

مثل دو تا بچه 3ساله

شهین خانوم و مهین خانوم میگن بهش مسج ندی ها

الان قافیه رو ببازی تا آخر عمرت باید تو منت کشی  کنی و اون ناز

نذار جاتون برعکس شه

تو بالاتری

منطقم میگه خب دلت واسش تنگ شده بهش بگو بذار بدونه واسش مهمی

مگه چقدر از عمر رابطتتوم میگذره کهبدونه مثلا تو الان دتنگی

خلاصه که این دل من مونده سر دوراهی چه راهی پیش بگیره(با ریتم بخوانیدش)

خوب نیستم

رفتم پرو لباس عقدم در حالیکه خیلی ذوقش رو داشتم و عالی شده بود مطمئن نبودم ایا می پوشمش یا نه

هرکسی بهم میرسه میپرسه عقد کی هست؟

من نمیدونم ایا عقدی خواهد بود یا نه


نظرات 2 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 16:46

سلام
از وبلاگ آنا جان بهت رسیدم

به نظرم به حرف شهین خانم و مهین خانم گوش نکن
آقایون تشنه محبتند ... اگه دلتنگش میشی بهش بگو .. صادقانه بهش بگو ...
مطمئن باش اونم متقابلاً بهت میگه که بهش سخت میگذره وفتی فاصله بینتون هست ...

اینو کسی بهت میگه که تجربه 33 سال زندگی مشترک داره عزیزم ...

حرفهای نسنجیده همین شهین و مهین هاست که زندگی ها رو خدای نکرده به هم میریزه ...

امیدوارم زندگیتون همیشه شیرین باشه نازنین ...

خب یعنی او نباید از غرور مردونش واسه من کم کنه؟
نباید حالم رو بپرسه؟
بهش زنگ میزنم اما... کاش او زنگ میزد
کاش ادرستون رو میذاشتین دوست دارم از تجربه های دیگران استفاده کنم
و متشکرم بابت نظرتون

mariiana چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 10:50 http://mariiana.blogsky.com

عزیزم بار اول میخونمت تقریبا همسن هستیم نمیتونم نطر بدم اما امیدوارم همه چیز درست شه

از آشناییتون خوشبختم دوست جدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.