آرامش
آرامش

آرامش

یادم نمیاد پا تو کفش کسی کرده باشم...

وقت عروسیش با تمام تلاش من و مامان قرار شد اون دوست ارایشگر از یه شهر دور بیاد و آرایش عروس رو انجام بده

شهر دور کوهستانی و خشک بود شهر عروسی مرطوب و معتدل

واسه همین وسط عروسی موهای عروس نیاز به ترمیم داشت چون ارایشگر عزیز یادش نبود رطوبت هوا با مو چیکار میکنه

اصلا از خانوم ارایشگر خوشم نمیاد

دیروز مهمانشون بود 

زنگ زدن که هانی  میخوای موهات رو کراتینه کنی؟گفتم نه تحقیق کردم کراتینه واسه موهای من کارایی نداره من رنگ کردم نه مش که کراتین موهام رفته باشه

باز زنگ زد که یکی از برندهای شامپو و رنگ فقط به آرایشگرا یک ماسک کراتینه خوب میده و تو حمام میذاری رو موهات و وز مو رو میگیره

گفتم من موهام مجعده وزش در اثر سوختن نیست که فر فریه

میگفت بیاد موهاش رو ببینم تا وقت عقد که میخوام بیام!!!

گفتم جان؟؟؟؟مگه من آرایشگر خواستم از کسی؟

بهم برخورد 

خب چرا انقدر بیکار شدید که بخواهید وقتی نیستم از من صحبت کنید؟

من این رو بچشم لطف ندیدم

بچشم دخالت دیدم از طرف عزیزانم

من کاری به کار کسی ندارم چرا راجع به احوالات من نظر میدین؟

چرا مدام یاد آوری  میکنید طلا و لباسم رو برم بخرم؟

یعنی واقعا خودم نمیفهمم باید کی برم خرید؟

میگید ممکنه پارچه کم بیاد

خب کم بیاد...

یعنی مهم تر از آرامش اعصاب منه؟

بزرگترا مثل مامان بابام آرامش داشته باشید

با عجله و نظر دادن بیجا اذیتم نکنید

حتی اگر عزیزترین خاله دنیام باشید


نظرات 3 + ارسال نظر
آنا سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 19:16 http://aamiin.blogsky.com

آخی جانم هانی .. عروس زیبا. خیلی وقت بود نخونده بودمت اصلا خبر نداشتم نامزد کردید. انشالا به مبارکی. به پای هم خوشحال خوشحال پیر بشید.

مرسی آنا جان آمین

Negar سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 15:06 http://negarkhatooon.blogfa.com

من لباسمو خریدم عکسش میذارم در اولین فرصت

اندازه شما داشتن لباس حاضری؟پس خیالم راحت شد منم میتونم بخرم از شما لاغر ترم

Negar یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 15:18 http://negarkhatooon.blogfa.com

وااااای حرف دل منو زدی هی یاداوری میکنن هی میگن چرا اونجور نشستی چرا اونجور خندیدی بابا جان من خودمم خود خود خودمم نمیتونم نقش بازی کنم ک اوووف خریدو ک نگو من سر حلقه بیچاره شدم

جالبه اینا فامیل خودمم
تجربیاتتون پس بدردم میخوره من هنوز خرید نرفتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.